VOORJAAR

De zon brak door de barre voorjaarslucht.
Plotseling kantelde er een vogelvlucht.
Op de aarde smolt de dungezaaide sneeuw.
Hart, gij zijt vrij; gij waart om niets beducht.

Als Vriend(in) van de Stichting Mr. J.C. Bloem Poëzieprijs houden wij u op de hoogte van alle activiteiten. Van herdenkingen van het sterfjaar van de dichter J.C. Bloem en dichtersmiddagen tot de tweejaarlijkse prijsuitreikingen. Vrienden hebben altijd gratis toegang tot de prijsuitreiking. Bij andere evenementen zoals bijvoorbeeld de dichtersmiddag ontvangt u korting.

Ook zijn onze Vrienden, voorafgaand aan de prijsuitreiking, welkom bij de speciale VIP-ontvangst, alwaar zij persoonlijk kunnen kennismaken met de genomineerde dichters, de jury en het bestuur.
Komt u liever niet alleen? Onder het motto ‘Uw vrienden zijn onze vrienden’ begroeten wij ook uw vrienden bijzonder graag als vriend/donateur van de Bloemstichting.

Belangstellenden kunnen zich hier aanmelden. Na aanmelding bent u voortaan van harte welkom bij de prijsuitreiking én de daaraan voorafgaande VIP-ontvangst.

Voor slechts 20 euro per jaar hoort u er helemaal bij (meer mag natuurlijk ook), en steunt u met daad en kracht het culturele leven om ons heen! Vul hier uw gegevens in, en u hoort meteen van ons.
Maak het bedrag over op rekening NL64 RABO 0139 0417 10 tnv St. Mr. J.C. Bloem Poëzieprijs. Dank!

Vul hieronder uw gegevens in en steun onze stichting.

Inloggegevens

Persoonlijkegegevens