Jubileumbundel ‘Beste meneer Bloem’ verschenen

Jubileumbundel ‘Beste Meneer Bloem’ Verschenen

De bundel, met als subtitel: ‘GEDICHTEN UIT TWINTIG JAAR
POËZIEPRIJS-UITREIKINGEN’ is verschenen.

Bij elke prijsuitreiking is aan de genomineerde dichters gevraagd een gedicht geïnspireerd op Jacques Bloem te schrijven, op zijn werk of persoon. Dat heeft een verzameling nergens anders gepubliceerd werk opgeleverd.

Met deze bundel publiceren we dit werk mét een korte biografie en bibliografie van de dichters.

Het is een mooie uitgave geworden met een intrigerend beeld van de Nederlandse poëzie van de afgelopen twintig jaar.

De bundel is te koop rechtstreeks via de uitgever en kost € 12,50 met € 5,70 verzendkosten.

BESTEL HIER

Ook kan de bundel bij de bestuursleden op afspraak worden opgehaald.
Ben je vriend van de stichting? Stuur dan na je aankoop een email naar info@jcbloemstichting.nl  met het adres waar de bundel is toegestuurd, dan storten we € 2,50 verzendkosten terug.